ویژگی مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

마이홈
쪽지
맞팔친구
팔로워
팔로잉
스크랩
TOP
DOWN

ویژگی مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی

profile_image
2024-09-24 19:33 10 0 0 0

본문

seo-blog-pic-google-001.webpتصاویر وب سایت می تواند تنها در چند ثانیه پیامی را که در نظر دارید برای بازدیدکنندگان ارسال کنید تقویت و منتقل کنند. یکی از دلایل اهمیت بالای تصاویر این است که پیامی را که یک تصویر به تنهایی در یک نگاه می تواند به کاربر برساند شاید نتوان با چندین صفحه متن منتقل کرد به همین خاطر از تصاویر ممکن است برای نمایش محصولات یا موقعیت مکانی کسب و کار، نمایش تصاویر یک رویداد، یا استفاده از آیکن ها و پیکتوگرام های مختلف برای افزودن کمی جذابیت به طراحی سایت استفاده شود.
انیمیشن

امروزه دستگاه‌های تلفن همراه بیش از نیمی از ترافیک آنلاین وب را به خود اختصاص می‌دهند و به همین دلیل سازگاری وب‌سایت‌ها با صفحات کوچک نمایشگرهای موبایل بسیار اهمیت پیدا کرده است. دو نوع سبک وجود دارد که امکان تغییر طراحی وب را از نسخه دسکتاپ به موبایل امکان پذیر می کند: انواع طراحی وب سایت در تهران سایت طراحی تعاملی و طراحی واکنش گرا. دانستن تفاوت بین این دو برای طراحان سایت در هنگام انتخاب زیرساخت طراحی وب سایت بسیار مفید خواهد بود، چون اکثر پلتفرم ها تنها از یکی از این دو پشتیبانی می کنند:
طراحی تعاملی

Basic-SEO-concepts-blog-pic-001.webpویژگی سایت آموزشی
سایت‌های آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن تیم طراحی وب سایت شده‌اند ویژگی‌های خاص خود را دارند.

امنیت سایت آموزشی خود را جدی بگیرید. بسیاری از هکرها می توانند سایت شما را هک کرده و از طریق آن از شما و مخاطبانتان سواستفاده کنند. و یا مطالب شما را به سرقت ببرند. برخی از هکرها اطلاعات مالی سایت و مخاطبینی که عضو سایت هستند را به سرقت می برند.

در این دوره ها، محتوای آموزشی به شکل عکس، فیلم، متن، صوت و…. در سایت بارگذاری شده است. دانش پژوهان در سایت عضو شده در هر زمان که بخواهند می توانند از مطالب آموزشی بهره ببرند. بسیاری از سایت‌های آموزشی این روند را ترجیح می دهند.
ترکیبی از دوره‌های آنلاین و غیر آنلاین

اپلیکیشن آموزشی و وب‌سایت آن با پنل استاد و دانشجو و مدیریت کامل بهمراه ایجاد دسترسی‌های مدیریت سایت برای شما طراحی می‌گردد.

در این دوره ها، دانش پژوهان عضو سایت شده و برای بهترین شرکت طراحی وب سایت در کلاس های آنلاین هزینه می کنند. زمان کلاس های آنلاین مشخص و اعلام شده است. کلاسهای آنلاین به صورت مجازی و لایو برگزار می شود. افراد از هر جایی که هستند می تواند به صورت آنلاین در آن ساعت وارد سایت شده و از کلاس استفاده کنند. برخی از سایتهای آموزشی تحصیلی و کنکور از این روند استفاده می کنند.
برگزاری دوره های آموزشی غیر آنلاین

باید توجه داشته باشید که طراحی سایت آموزشی را بر اساس الگوریتم های استاندارد موتورهای جستجو،شکل داده و بهینه سازی کنید. سئو و بهینه سازی سایت، شما را به عنوان یک منبع آموزشی معتبر و قابل اعتماد به سایرین معرفی می کند. و این امر باعث می‌شود تعداد افرادی که وارد سایت شما می شوند و محتوای آن را بررسی می کنند بیشتر می شود.
۴- انعطاف پذیری

یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحه‌ی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحه‌ی فرود، از چه شیوه‌هایی تغذیه می‌شود و ورودی می‌گیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویس‌های متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM می‌توانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایت‌هایی بزنید که به صفحه‌ی لندینگ مد نظر شما لینک داده‌اند. سرویس‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینه‌ی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینک‌ها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش می‌شوند، الزاماً مهم‌ترین‌ها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود می‌آیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایده‌هایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایت‌ها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و تیم طراحی وب سایت برخی سایت‌ها بالعکس، می‌کوشند همه را از شبکه‌های اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحه‌ی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی آن به شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال می شویم که آن اهداف را با تیم طراحی وب سایت ما هم به اشتراک بگذارید.
0 0
로그인 후 추천 또는 비추천하실 수 있습니다.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.
게시판 전체검색