آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ
2024-09-25 04:19
5
0
0
0
본문
انجام تراکنش مالی
دریافت ایمیل بازدیدکننده
ترغیب بازدیدکننده به تماس تلفنی
ترغیب بازدیدکننده به ارسال SMS
ترغیب بازدیدکننده به مراجعه حضوری
ثبت نام بازدیدکننده به عنوان کاربر در سایت
کلیک کردن بازدیدکننده روی یک لینک
ترغیب بازدیدکننده به یک بازدید دیگر در آینده
ارسال پیام برای سایت
ثبت یک پیام یا دیدگاه در سایت
ارسال لینک صفحه برای یک دوست
به اشتراک گذاری لینک صفحه در پلتفرمهای اجتماعی
دریافت اطلاعات دموگرافیک بازدیدکنندگان
دانلود یک فایل
مشاهده آنلاین یک ویدئو
گوش دادن آنلاین به فایل صوتی
شرکت در یک مسابقه
مراجعه به اکانتهای مرتبط با سایت در شبکه های اجتماعی
آشنایی با نام سایت یا یک برند
ثبت RSS سایت یا وبلاگ توسط بازدیدکننده
عرضهی محصول Up-sell
عرضهی محصول Cross-sell
کسب رتبه در موتورهای طراحی وب سایت آموزشی جستجو
بواسطه امکان دورکاری توانستهایم تیمی از بهترین متخصصین حوزه خدمات دیجیتالی را از سرتاسر دنیا تشکیل دهیم تا شما را برای رسیدن به اهدافتان همراهی کرده و در این مسیر ایدههای شما را به بهترین شکل در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت اجرا و پیادهسازی نماییم.
طراحان وب برای ایجاد و طراحی یک سایت به مجموعه ای از ابزارهای منحصر به فردی نیاز دارند. در این میان چند عنصر کلیدی تعیین می کنند که از کدام یک از این ابزارها استفاده کرده و در چه مرحله ای به آنها نیاز خواهند داشت.
برای تعیین این ابزارها باید ابتدا به چند سوال جواب بدهید تا بتوانید بهترین ابزارها و زیرساختها را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید: طراحی وب سایت خدماتی تیم شما چقدر بزرگ است؟ چه بودجه ای دارید؟ سایت شما به چه نوع الزامات فنی نیاز دارد؟ طرح گرافیکی کلی که می خواهید به آن برسید چیست؟ آیا یک طرح تعاملی یا واکنشگرا ایجاد خواهید کرد؟ هدف وب سایت شما چیست؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک میکند تا بفهمید که میخواهید با چه نوع زیرساخت و چه ابزارهای نرم افزاری، کار خود را شروع کنید.
سایت???های دیگر به کدامیک از صفحات لینک میدهند؟
کدام صفحات بیشترین تعداد ورودی را از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند؟
کدام یک از صفحه ها، درآمدزارتر هستند؟
کار کردن با شرکتهای متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشتهاند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.
دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی وب سایت آموزشی اپلیکیشن، طراحی گرافیکی، کمپین تبلیغاتی و عکاسی صنعتی برخی از خدمات حوزه دیجیتالی می باشد که در این مسیر دیجی دینگ افتخار ارائه آنها را دارد.
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
به عنوان یک منوی ثابت یا شناور شناخته می شود، این منو زمانی که بازدیدکنندگان سایت به سمت پایین صفحه اسکرول می کنند، در جای خود باقی می ماند.
نخستین گام در تحلیل صفحه ورود این است که مشخص کنیم صفحهی مورد نظر ما چه هدف یا اهدافی را تامین میکند. البته به خاطر داشته باشید که در تحلیل اهداف صفحه فرود از دریچهی ذهن مخاطب و بازدیدکنندهی صفحه، به صفحه فرود نگاه کنید. مهم نیست طراح چه در ذهن داشته و چگونه فکر میکرده است، بلکه مهم این است که بازدیدکننده، هنگام فرود آمدن روی آن صفحه، به چه اقدامهایی ترغیب میشود.
بنابر این، شاید بد نباشد اگر میخواهید صفحه فرود سایت خودتان را تحلیل کنید، از فرد دیگری دعوت کنید که آن صفحه را بررسی کند و حدس بزند که هدف طراح صفحه چه بوده است.
اهداف صفحه فرود
دریافت ایمیل بازدیدکننده
ترغیب بازدیدکننده به تماس تلفنی
ترغیب بازدیدکننده به ارسال SMS
ترغیب بازدیدکننده به مراجعه حضوری
ثبت نام بازدیدکننده به عنوان کاربر در سایت
کلیک کردن بازدیدکننده روی یک لینک
ترغیب بازدیدکننده به یک بازدید دیگر در آینده
ارسال پیام برای سایت
ثبت یک پیام یا دیدگاه در سایت
ارسال لینک صفحه برای یک دوست
به اشتراک گذاری لینک صفحه در پلتفرمهای اجتماعی
دریافت اطلاعات دموگرافیک بازدیدکنندگان
دانلود یک فایل
مشاهده آنلاین یک ویدئو
گوش دادن آنلاین به فایل صوتی
شرکت در یک مسابقه
مراجعه به اکانتهای مرتبط با سایت در شبکه های اجتماعی
آشنایی با نام سایت یا یک برند
ثبت RSS سایت یا وبلاگ توسط بازدیدکننده
عرضهی محصول Up-sell
عرضهی محصول Cross-sell
کسب رتبه در موتورهای طراحی وب سایت آموزشی جستجو
بواسطه امکان دورکاری توانستهایم تیمی از بهترین متخصصین حوزه خدمات دیجیتالی را از سرتاسر دنیا تشکیل دهیم تا شما را برای رسیدن به اهدافتان همراهی کرده و در این مسیر ایدههای شما را به بهترین شکل در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت اجرا و پیادهسازی نماییم.
طراحان وب برای ایجاد و طراحی یک سایت به مجموعه ای از ابزارهای منحصر به فردی نیاز دارند. در این میان چند عنصر کلیدی تعیین می کنند که از کدام یک از این ابزارها استفاده کرده و در چه مرحله ای به آنها نیاز خواهند داشت.
برای تعیین این ابزارها باید ابتدا به چند سوال جواب بدهید تا بتوانید بهترین ابزارها و زیرساختها را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید: طراحی وب سایت خدماتی تیم شما چقدر بزرگ است؟ چه بودجه ای دارید؟ سایت شما به چه نوع الزامات فنی نیاز دارد؟ طرح گرافیکی کلی که می خواهید به آن برسید چیست؟ آیا یک طرح تعاملی یا واکنشگرا ایجاد خواهید کرد؟ هدف وب سایت شما چیست؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک میکند تا بفهمید که میخواهید با چه نوع زیرساخت و چه ابزارهای نرم افزاری، کار خود را شروع کنید.
سایت???های دیگر به کدامیک از صفحات لینک میدهند؟
کدام صفحات بیشترین تعداد ورودی را از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند؟
کدام یک از صفحه ها، درآمدزارتر هستند؟
کار کردن با شرکتهای متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشتهاند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.
دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، طراحی وب سایت آموزشی اپلیکیشن، طراحی گرافیکی، کمپین تبلیغاتی و عکاسی صنعتی برخی از خدمات حوزه دیجیتالی می باشد که در این مسیر دیجی دینگ افتخار ارائه آنها را دارد.
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
به عنوان یک منوی ثابت یا شناور شناخته می شود، این منو زمانی که بازدیدکنندگان سایت به سمت پایین صفحه اسکرول می کنند، در جای خود باقی می ماند.
نخستین گام در تحلیل صفحه ورود این است که مشخص کنیم صفحهی مورد نظر ما چه هدف یا اهدافی را تامین میکند. البته به خاطر داشته باشید که در تحلیل اهداف صفحه فرود از دریچهی ذهن مخاطب و بازدیدکنندهی صفحه، به صفحه فرود نگاه کنید. مهم نیست طراح چه در ذهن داشته و چگونه فکر میکرده است، بلکه مهم این است که بازدیدکننده، هنگام فرود آمدن روی آن صفحه، به چه اقدامهایی ترغیب میشود.
بنابر این، شاید بد نباشد اگر میخواهید صفحه فرود سایت خودتان را تحلیل کنید، از فرد دیگری دعوت کنید که آن صفحه را بررسی کند و حدس بزند که هدف طراح صفحه چه بوده است.
اهداف صفحه فرود
0
0
로그인 후 추천 또는 비추천하실 수 있습니다.
댓글목록0
댓글 포인트 안내